3 napos nyaralás

A tanévzáró után, az 5.a és a 7.a osztály tanuló közül 26-an jöttek el a 3 napos nyaralásra. A gyerekeket a két osztályfőnök, Péter bácsi és Éva néni, valamint Juli néni asszisztens kísérte, vigyázta, s ha kellett fegyelmezte.

Vonattal érkeztünk Pálkövére. A faházak elfoglalása után első utunk a Balatonhoz vezetett, ahol a hűvös idő és a hideg víz ellenére szinte mindenki csobbant a vízben. Délután meglátogattuk a balatonrendesi rétesfesztivált, majd az ábrahámhegyi kilátóból tekintettünk le a magyar tengerre. Este jó hangulatú ügyességi vetélkedőt rendeztünk. És hiába volt a hosszú, eseményekkel teli nap, a takarodó után a 7.a-s fiúk még késő éjjelig nem tudtak (vagy nem akartak) aludni.

ügy

A második napon délelőtt a szigligeti várat hódítottuk meg. Itt jó hangulatú fegyverbemutatót tekintettünk meg, majd felkapaszkodtunk a vár legmagasabb pontjaira, hogy minél jobb szelfiket készíthessünk.

szigl

Délután rövid strandolás, majd este karaoke parti volt. Nagyon jó volt a hangulat, a tanárok is velünk énekeltek.

A 3. napon Révfülöpre kirándultunk, a délutánt pedig a strandon töltöttük. Ekkor volt a legjobb idő, sokat tudtunk fürödni.

révf

Végül este 9-kor, élményekkel telve érkeztünk haza Szombathelyre.