Budapesti kirándulás

Budapesti-kirándulásDSC02529

2011. október 15-én reggel hat órakor indultunk vonattal Budapestre. A három órás utazás közben sokat játszottunk, beszélgettünk, míg megérkeztünk a Keleti pályaudvarra.

Gyalogosan sétáltunk el a Mezőgazdasági Múzeumhoz, közben áthaladtunk a Hősök terén, és megnéztük a Vajdahunyad várát is. A múzeumban A fagy birodalma című kiállítást hat fős csoportokban jártuk végig, közben válaszokat kerestünk a belépéskor kapott füzetben található kérdésekre. Sok érdekességet láttunk, olvastunk, megismertük a medveállatkát, a belugát, és más sarkvidéken élő állatokat is. Végül mindannyian kaptunk ajándékot, aminek nagyon örültünk. A mezőgazdaság történetével kapcsolatos tárlatot is végigjártuk.

A Városligetben megebédeltünk, pihentünk és játszottunk egy kicsit. A Közlekedési Múzeum volt a következő úticélunk. Nagyon izgalmas volt a kiállítás, láttunk régi gőzmozdonyokat, kerékpárokat, hajókat, a lóvasutat pedig ki is próbálhattuk.

Délután visszasétáltunk a pályaudvarra. Szívesen maradtunk volna még Budapesten. Fáradtan, de sok élménnyel gazdagodva utaztunk haza.